Kzamki

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Bli bög!

Av Axelina Montana - 28 april 2012 15:45

Hehe, hittade en liten text som jag skrev för några månader sedan, kommer inte ihåg att jag skrev den, men det var lite kul att läsa igenom den.. Lägger ut den här så ni kan läsa den, ta den inte allt för seriöst  


 Jag vill bara säga att det är heelt okej för mig att snacka om det här ämnet, eftersom att jag ÄR tjej, hade jag istället varit bög så hade saken vart en annan..Har ni någongång träffat en tjej? Lärt känna henne och undrat varför ni egentligen gjorde det?

Det är något som jag gör dagligen och tänker tanken att det är fan så förjävligt med tjejer! Efter egna spekulationer så har jag kommit fram till en lölsning samt ett råd som jag skulle vilja dela med mig om. Jag skulle råda ALLA killar i hela världen att bli bögar. Killar är såå mycket enklare att leva med. 

       Ett bögpar skulle slippa; en pms kärring som dampar loss för ingenting. Alla dessa hormonsvängningar, vissa är dock större än andras, dessa gör oss oerhört oförutsägbara. Skulle kunna kalla det en personlighetsklyvning. Samma intressen, slipper alla ointressanta konversationerna om smink osv.

Lika barn leka bäst. Dubbelt så mycket kläder, bättre ekonomi.Inte föra arten vidare -bra för miljön.


 


Be gay!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axelina Montana - 15 maj 2012 20:46

Hahaha, angående inlägget inatt så måååste jag berätta vad som nyss hände! Pågrund av inatt så skolkade jag idag, var verkligen inte på humör för att gå ut, så låg för mestadels i min säng och kollade på Hem till midgård. Men så ikväll så var jag så ...

Av Axelina Montana - 15 maj 2012 01:22

    J       Jag ställer frågor som alla vägrar svara på, jag får en karta, men vet inte vilken väg att gå. Min själ vill iväg härifrån, en fånge länge nog, ska världen vara så?      *Varning för ett patetiskt inlägg* Inatt är d...

Av Axelina Montana - 8 maj 2012 23:11

Malin Lucia Johansson, har jag sagt att jag älskar dig? Att jag saknar dig så mycket att det gör ont i mig? Att jag önskar att du var mig närmare och att vi var mer delaktiga i varandras liv?    Du betyder mer för mig än vad jag kan förklara med ...

Av Axelina Montana - 30 april 2012 13:01

Haha, nej..    VALBOOOORG! Jag har fan taggat sönder idag! Vaknade tidigt också, så klockan nio var jag på gymmet och körde ett hårt träningspass.. Känns bra, kommer få ut mycket av dagen^^ Planer för denna dagen, ska skriva detta inlägget, idi...

Av Axelina Montana - 28 april 2012 15:08


FÖRLÅT! Egentligen behöver jag inte säga förlåt, det är ju inte så att jag bloggar för er, utan mer för att få ut mina tankar och funderingar. Men jag vill ju självklart att folk ska läsa och gärna kommentera, så jag skäms ändå lite över min otroli...

Presentation


"Cha cha, bloggen!"
Nae, något sånt skit lär ni inte läsa här. Jag är en liten snorunge som är bosatt i Göteborgsstad sedan två år tillbaka. Tänker använda den här bloggen som en samlingsplats för mina tankar, så får ni den stora äran att dela dom med mi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards